Hoe werkt Yuki Robotic accounting?

De geautomatiseerde verwerking van facturen door Yuki is een tijdbesparende oplossing voor de ondernemer.

Gemak staat voorop. De ondernemer scant of fotografeert de contantbonnen en stuurt deze door naar zijn Yuki-account. Daar worden alle factuurgegevens ‘ingelezen’ en doet Yuki een boekingsvoorstel dat door de accountant gecheckt en geaccordeerd wordt. Klaar.

Vervolgfacturen van dezelfde leverancier worden daarna herkend en op de juiste post klaargezet.

UBL e-facturen kunnen door de leverancier direct naar Yuki gestuurd worden en worden door de Robotic assistant direct in de boekhouding gezet. Hoe makkelijk wil je het hebben?

  • 1
    Scan de factuur, of maak een foto met je smartphone.
  • 2
    Stuur die naar je digitale postbus via een uniek e-mailadres. Koppelen met Dropbox, Google Drive of OneDrive van Office 365 kan ook.
  • 3
    De informatie op de factuur of bon (factuurdatum, vervaldatum, bankrekeningnummer) wordt door Yuki herkend en ingelezen – de factuur wordt klaargezet voor controle.
  • 4
    De accountant controleert en boekt hem in.